elo elo


Hello po prawie 5 miesiącach ;c 

Wybaczcie za tak długą nieobecność, ale jak zaczęła się szkoła to całkiem zaniedbałam sprawy Blogga :D
Ogólnie nie stworzyłam jakoś dużo nowych rzeczy od końca sierpnia- jedynie tylko co na
 zamówienie  ;)
W poniedziałek 8 grudnia prowadziłam warsztaty plastyczne z dziećmi z IV kl, tworzyliśmy sporo modelinowych kompozycji , ale przede wszystkim to tęczowy torcik na kolczyki dla dziewczynek. Chłopcy również byli chętni do współpracy w warsztatach ( zrobili ciasteczkowe potworki oraz kostki do gry jako zawieszki do telefonu) 
Zajęcia naprawdę  udane. Dzieci prze- szczęśliwe a Ja usatysfakcjonowana i zadowolona z uśmiechów na buźkach  dzieciaczków  :) 


Dwa tygodnie temu byłam w szpitalu ;cc Tak sobie leżałam przez cały tydzień. 


Dużo się wtedy zadziało.. Było podejrzenie zapalenia trzustki.. Przeprowadzili Milionyy badań  ( w tym kilka, które były naprawdę niezbyt przyjemne ) ... 


Teraz jestem sobie w domciu już i wyczekuję świąt :) Taki prawie świątecznyy klimat, lecz byłby bardziej świąteczny gdyby spadł śnieg ... a śniegu brak ;c 




Świetna rzecz 


 Z letniej sesyjki ;) Phot. Magda Lizakowska

 ...............












 New Things : 














2 komentarze:

  1. wow, masz na prawdę świetnego bloga, fajna treść w fajnym "opakowaniu". Trzymam kciuki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawe wpisy. Gratuluję fajnych pomysłów

    OdpowiedzUsuń